Followers

Thursday, August 12, 2010

Kata-kata dari bekas ahli kelab ARTUMS...

"Bagi saya, semua orang boleh menari, semua org boleh jadi hebat menari bila belajar dengan tekun dan penuh minat..namun bagi saya, join kelab ARTUMS ini.......terus terang saya katakan bahawa saya masuk Kelab ARTUMS kerana saya mahu makan FREE.. kerana ARTUMS la yang membantu sy terus hidup ketika saya tiada duit..makanan semasa latihan sudah cukup untk mengalas perut...dan dengan tarian yang diajar juga...saya perform merata tempat.sy dapat duit.. sy lebih berani....sy bangga jadi sebahagian dari kelab ARTUMS..." ...FadlyMJ tak penah lupa jasa semua pensyarah/senior...Terima KAsih Semua...!!!

by,
Ahmad Fadly Gustar

Share/Bookmark

2 comments:

  1. go MJ....
    hehehehehe...
    btol tu....
    artums bukan sahaja sbg kelab untuk tarian..
    tapi byk juga pengajaran@pengisian y dapat....

    ReplyDelete
  2. acil apa mksd kaw tida taw follow up???kc phm aku dlu...

    ReplyDelete

Facebook ArtFans